The Netherlands or Belgium

Mijn naam is Safa, ik woon in Utrecht, een jongeman van 30 jaar, een atletische en knappe jongeman, ik zoek een stel dat plezier wil hebben, ongeacht leeftijd want het is voor mij niet belangrijk of je voelt dat je me wilt schrijven, aarzel niet, ik wacht op een bericht van jou, mijn WhatsApp-nummer 0687219230
 
Last edited:
Hoi , hoe gaat het met je?
Mijn naam is Sami, ik ben 30 jaar oud, lange en knappe jongeman, ik weeg 75 kg, mooi lichaam, ik heb net je advertentie gelezen en ik ben geïnteresseerd, en ik hoop een reactie van je te krijgen om je meer vertellen over mijzelf, met hartelijke groeten, ik hoor van je Whatsapp 0687219230
Hi zuid Holland. Ik heb lang in Rotterdam gewoond en woon sinds 2002 in de stad Utrecht.
Hoi , hoe gaat het met je?\r\n Mijn naam is Sami, ik ben 30 jaar oud, lange en knappe jongeman, ik weeg 75 kg, mooi lichaam, ik heb net je advertentie gelezen en ik ben geïnteresseerd, en ik hoop een reactie van je te krijgen om je meer vertellen over mijzelf, met hartelijke groeten, ik hoor van je.🙂.\r\nWhatsApp 0687219230
 
Hoi , hoe gaat het met je?
Mijn naam is Sami, ik ben 30 jaar oud, lange en knappe jongeman, ik weeg 75 kg, mooi lichaam, ik ben geïnteresseerd, en ik hoop een reactie van je te krijgen om je meer vertellen over mijzelf, met hartelijke groeten, ik hoor van je.🙂
 
Hi all, couple from Belgium here, She had a lover 6y ago, lasted 1 year. Never seen her in action but she allways told me all details everytime coming home. Was a very very exciting period. She's open to a new lover but loves the seduction game, so wants to be seduced. I am more a voyeur, wanting to se her happy and in action. Real sex is based on emotions...
 

Attachments

  • 000000000.jpg
    000000000.jpg
    64.5 KB · Views: 45